Monday, January 14, 2013

Tak sedap sekali

Lately banyak benda yang tak sedap didengari berlaku.
Baik dalam or luar family.
Not to say pasal aku laki bini la. kami ok2 sajork. Masih bergelak ketawa seperti biasa. Huahuahua!!
Ikan kami sakit. Gua is susah hati. Laki gua lagi susah hati.
Tengok die susah hati, gua campur jadi dabel susah hati. Mebi tripel or fourpel or pepel sahaja.
Wahai anak2 ikan mak, sembuh cepat yeh. Mak takdak anak lain dah selain kamu. Sedih mak tengok kamu sakit..
Sayu jek. Nak cakap tak boleh.
Sila kuat ye anak-anak!!
Kat opis pon kije dah start belambak. Hangen bertambah-tambah. Susah jugak jadi orang duk tengah-tengah.
Atas bawah ko nak kena perati. Haih.
Badan is penat. Otak pon is penat pk macam-macam.
Nak melepak pon takdak masa. Duk tempat jela besaqkan ape2 yang patut. Penat weh penat.
Tak baik mengeluh. Takpa ah. Mengeluh dalam blog bukan orang dengar pon. Hahaha!!
Ni bila nak start balik misi pembakaran lemak nih. Paceroh.
Lemak duk makin naik, makin selesa nampak korang kat badan aku..
Sewa takmo bayar. Aku pulak yang jadi susah. Dasar parasit kau wahai lemak.
Kite bako je.. Kite bako..!!!
Kalau lah senang membakar lemak seumpama membakar kepala mancis.
Memang dah lama gua caras rita rudaini.
Taknak kalah nk rita rudaini.
Duk sebelah adibah noor pon orang tertukar. Ada hati nak rita rudaini.
Sekian terima kasih la wooooii..

No comments:

Post a Comment